Mä olen niiiiin ihastunu noihin videopätkiin...mä olen nyt kameraa raahannu joka treeneihin ja lupaan sen lopettaa huomisten "huppeleitten" jälkeen, ettei kaikki kyllästy näihin meidän epätoivoisiin videoihin...

Nooh, ei nää oo enää edes epätoivoisia, nää menee hauskuuden puolelle ihan satasella. Mä olin niin virittäytynyt treeneihin...mä päätin, että nyt on asenne oikeasti kunnossa ja Iisa ei hypi nenille. Mun ainut virhe oli, etten eilen käyny sen kanssa lainkaan lenkillä ja sen pepussa oli dynamiittipötkö =))) Se repeili ihan kamalan kauhean paljon...mä olin (TAAS) ihan pulassa... On siellä tosi hyvää pätkää, mutta myös sitä, että mä ohjaan sitä putkeen, mutta se päättää lähteä tekemään Aata, joka on aivan radan sivussa ;)

Mutta tämän päivän anti ei ollut sitä että meni hyvin tai huonosti. Mun päälimmäinen ajatus oli, että meillä oli niiiiiin sairaan hauskaa. Päästiin pitkästä aikaa Pirjon kanssa treenaamaan ja me kannustettiin toisiamme ja me naurettiin ja tuskailtiin. Että mä tykkään, kun olen saanut agiltyn kautta Pirjon ystäväkseni <3!!! Me jopa vaihdettiin ohjattavia koiria, ja ne meni kummatkin ihan törkeen hienosti...vielä me kisakentillä tehdään niin, että kisataan toistemme kavereilla!!!

Iisasta sen verran...pöytä tulee ehkä tuottamaan vaikeuksia, kun se menee tosi hienosti pöydälle, mutta kun tota tulovauhtia ei saa hidastettua, niin vaikka se ottaa nelitossujarrutuksen, niin se vaan liukuu pöydältä alas. Vauhti sillä on niin kova, että mun täytyisi suhinan ohella keksiä joku muu keino saada Iisan vauhtia hiljenemään. Olisko kenelläkään neuvoja?

Summa summarum...ei menny tänään(kään) nappiin, mutta kun Pirjon kanssa vielä mentiin Miiran luokse kyläilemään treenien jälkeen ja saatiin syödäksemme taivaallisen hyvää broileripiirakkaa fetasalaatin kera ja jälkiruuaksi sellaista suklaakakku että karkkilakkolaisen makuaistit räjähtivät, niin päivästä jäi ihana olo.... Mä vannon että vaikka videolla ruman sanan kautta sanon lopettavani lajin, niin emmä sitä tee...mä niin haluan, että me joskus vielä tehdään hyviä pätkiä <3

Huomenna Pikkujouluhuppelit, ja ehkä vielä niistä videota =))))

Ja tässä meidän tämän päivän pätkä sekä Iisan että Lennin kera:

http://www.youtube.com/watch?v=5k4TlRNjpq4